luni, 12 decembrie 2016

Predarea lucrurilor oferite de ”Moș Nicolae” - Marti (intre 17,30-18 h), in Sun Plaza

  Îi aștept cu drag mâine, marti 13.12.2016, pe toți cei care s-au înscris la obiectele din articolul ” Moș Nicolae pentru un necunoscut ” și cărora le-am confirmat disponibilitatea - pentru a le înmâna lucrușoarele
   
  Întâlnirea va avea loc în Sun Plaza, între orele 17,30- 18h. 
  
  Mă găsiți la parter, în apropiere de intrarea principală - la insula cu fotolii ce se află vis-a-vis de magazinul Douglas. Dacă intrați pe la intrarea principală (dinspre Olteniței), luați-o înainte prin stânga, pe lângă Starbucks. 
  
  Vă rog să-mi confirmați fiecare dintre voi (preferabil din seara aceasta) dacă puteți ajunge mâine în intervalul menționat, printr-un comentariu la acest articol. Transmiteți-mi cu această ocazie și numele persoanei care va ridica obiectele. Pot prelungi așteptarea dacă este nevoie, între 17,30 - 18,15 h, însă vă rog să mă anunțați din timp dacă este nevoie.
  
  Iată încă o dată lista obiectelor și a viitorilor posesori: 

1. Geacă groasă C&A copii + 8. Mănuși de ski pentru copii  > Baridoi

9. Bijuuri și ceas + 7. Lenjerie bebe + câteva cărticele cartonate  > Kandy Man (Claudia)


4. Mașină pentru copii + 5. Geacă subțire 2-3 ani și jucării 8. Mănuși de ski pentru copii  > meintower

6. Cărticele educative cartonate & jucărie din lemn  > Liviu Chelu/ Alexandra

2. Costum alb pentru serbare +  10. Jocuri educative  > Florin Iacob

Aștept confirmările vostre pentru întâlnirea de mâine. 

În cazul în care nu ajungeți mâine și nici nu mă anunțați ca să reprogramăm, voi redistribui obiectele doritorilor de la fața locului.
Numai bine :)
obiecte gratis de la omul din palarie

7 comentarii:

  1. Bună seara, va mulțumesc foarte mult pentru cele oferite. Pot veni mâine, în intervalul propus de dvs. (Milena Bour/tel.0734 011 789)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna tuturor,
    Voi avea astazi la mine toate obiectele si va astept în Sun Plaza, între orele 17,30- 18h.
    M-as bucura foarte mult sa primesc un semn si de la solicitantii care nu mi-au confirmat inca prezenta.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara, am vazut tarziu articolul dvs. Imi cer scuze. Putem reprograma ? Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      Ieri am asteptat pana la ora 18 si apoi, am redistribuit obiectele nerevendicate celor prezenti. Gecuta a ajuns la Claudia, pentru fetita ei.
      Au ramas doar manusile de ski, daca le doriti in continuare si costumul alb de serbare pentru varsta de 3-4 anisori.
      Numai bine!

      Ștergere
  4. Multumesc pentru confirmare, nu este nevoie sa ne mai vedem - inca o data felicitari pentru gest ! Sa se bucure toti copiii de lucrurile acestea !

    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un final de an cu bucurii si un inceput de an nou plin de proiecte care sa va implineasca :)!
      Sarbatori fericite!

      Ștergere