duminică, 11 septembrie 2016

333 de lucruri înainte să Sune Ceasul

   Ai trecut de 33 de ani și - după epuizarea drogului tinereții veșnice, a credinței în miracole și super-eroi - acum e limpede că, într-o zi, vei muri și tu. Precum toți ceilalți oameni. Este chiar singurul lucru pe care te poti baza cu desăvârșire! Doamna cu Coasa începe să cosească și în jurul tău iar ceea ce ”li se poate întâmpla doar altora”, devine deodată real pentru tine.
    Ah, chiar și dacă cei de la Google reușesc să spargă codul imortalitatii prin proiectul Calico, poți fi în continuare sigur că nu ești pe lista lor de beneficiari! Doar un mic procent va evolua în următoarea specie de hominizi, continuând să conducă lumea peste veacuri, în vreme ce viața muritorilor de rând va fi reglementată ca mai înainte de factorii cu care ne-am obișnuit să facem ping-pong: îmbătrânire, boli, războaie, vicii și alți prieteni agasanți ai acestora.
    Nu e loc de deprimare aici! Deprimarea consumă timp, e lipicioasa și atârnă greu! Poate e loc totuși de o criză mică de nervi ca să ne descărcăm. M**A  M***I  EI  DE  V***Ă! 
   VIAȚA E SCURTĂ și să pierzi timpul este un păcat capital. Hai să rezolvăm atunci dilema filosofică scurt și să trecem mai departe la restul valoros al vieții noastre: Dacă fiecare om are înăuntrul său un ceas programat să se oprească într-o anumită zi, la o anumită oră și nu poate face mare lucru în legătură cu variabila ”CÂND se va termina”, are în schimb libertate în a decide ”CUM își va trăi viața”.
    Așadar dedic acest blog celor 333 de lucruri pe care îmi propun să le fac înainte să nu mai pot să le mai fac. Și îmi scot pălăria în fața celor care le-au făcut înaintea mea, le vor face împreună cu mine sau după mine – în semn de solidaritate cu acceași cauză: Să trăiesc eu viața, înainte să mă trăiască ea pe mine și să râd cu poftă în fața Inevitabilului. Pentru că umorul este ultima arma a celui dezarmat.
       
 P.S.: De ce 333?
Pentru că îmi place cifra 3. Și am învățat la școală  că este un număr magic în literatură. Așa că poate devine super-extra-nemaipomenit de magic dacă repet cifra 3 de 3 ori.

2 comentarii: